.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کروبی: سفرهاي استاني را ادامه مي‌دهم

دبيركل حزب اعتماد ملي گفت: سي‌سال از انقلاب گذشته و در اين مدت الحمد‌لله تا به حال به مردمم دروغ نگفته‌ام و مطمئن باشيد حرفي كه مي‌زنم براي راي نيست، راست مي‌گويم و هيچ وقت به مردم براي راي دروغ نخواهم گفت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، حجت السلام و المسلمين مهدي كروبي در مسجد ارشاد اهواز اظهار كرد: تعارف نيست، شما عزيزترين مردم كشور هستيد. شما با استعمار انگلستان جنگيديد و از سرزمين و تماميت ارضي دفاع كرديد. در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامي صداقت، پاكي و وفاداري‌تان با به كشور و امام و انقلاب به بهترين وجه نشان داديد.

وي افزود: من نماينده شما در مجلس بوده‌ام، نماينده كل ايران و اين تنها سخن من نيست؛ در آغاز جنگ و انقلاب حوادثي براي اين‌جا پيش آمد و بارها حضرت امام(ره) و مسوولان از رشادت‌ها و شهامت‌هاي مردم خوزستان دفاع كردند.

وي خاطرنشان كرد: تاريخ خوزستان در جامعه مدني و شهرنشيني، درخشان است و مركز آن در شوش بوده است. مردم خوزستان، متمدن با فرهنگي كهن و ريشه‌دار هستند.

دبيركل حزب اعتماد ملي گفت: چه من مسوول باشم و چه مسوول نباشم، مطمئن باشيد كه براي پيشرفت منطقه و كشور و جبران عقب ماندگي‌هاي مناطق جنگي احترام خاصي قائلم و وظيفه من است و براي آن‌ها تلاش مي‌كنم.

وي يادآور شد: چنان‌چه مردم كشور مسووليت اجرايي كشور را بر دوش ما بگذارند با تمام توان با تيمي قوي و نيرومند و با انگيزه تلاش مي‌كنيم و به ياري خدا در مناطق جنگ زده با جهش و شتاب و سرعت و با برنامه‌اي دقيق كاري مي‌كنيم كه پس از 2 ـ 3 سال بگوييد منطقه تغيير يافته و دگرگون شده است. اين را به شما قول مي‌دهم.

وي تصريح كرد: ايران سرزمين اقوام عرب، لر، كرد، ترك، بلوچ، تركمن و ديگر اقوام است و همگي براي عزت اسلام و ايران و تماميت اراضي كشور بارها امتحان شده‌اند، ايستاده‌اند و در كنار يكديگر دشمن را وادار به عقب نشيني كرده‌اند و دشمن را با ذلت و خواري به عقب رانده‌اند.

كروبي هم‌چنين گفت: مشكل آب خوزستان را به خوبي مي‌دانم و واقفم و قول مي‌دهم اگر مسوول شوم از روز 23 خرداد كارم را آغاز و براي حل مسائل آب اقدام كنم.

وي خاطرنشان كرد: شفاف و صريح و پايبند به ارزش‌هاي ديني و انقلاب هستم، ولي مدافع حقوق مردم نيز هستم و از حقوق مردم هرجا كه بوده دفاع كرده‌ام. هر كجا نتوانم كاري انجام دهم، صريح و شفاف و روشن به شما خواهم گفت.

وي ادامه داد: معتقدم اين بي‌مهري‌ها، تبعيض‌ها و تنگ نظري‌ها از بالا و از مسوولان عالي رتبه كشور نيست. آنان تلاش مي‌كنند كه حقوق همه ملت داده شود. ممكن است در بدنه حوادثي پيش بيايد كه آن را نيز با تدبير حل مي‌كنيم. البته توطئه‌هايي نيز عليه ما هست و ممكن است كارشكني هم شود و تحريكاتي نيز باشد كه آن‌ها را نيز با تدبير و بصيرت و مواظبت بدون اين‌كه به همه به چشم امنيتي نگاه كنيم، حل مي‌كنيم.

دبيركل حزب اعتماد ملي خاطرنشان كرد: از بيكاري خبر دارم، از گراني و تورم و جوان‌هاي بي‌شغل و تنگناي زندگي خبر دارم و تلاش مي‌كنم با دولتي نيرومند براي حل مشكلات مردم ايران چه در سياست‌ خارجي و چه مسائل داخلي و براي كل ايران به ويژه در رابطه با مناطق جنگ‌زده كه عقب‌افتادگي‌هايي دارند، اقدام كنم.

وي اظهار كرد: تلاش خواهم كرد به ياري خدا كارهايي كه بتوانم، انجام دهم. حتما به خدمت شما مي‌آيم، سفر استاني هم دارم و در كنار شما مي‌آيم، ولي به يادتان باشد زماني كه به استاني سفر كردم منتظر 165 مصوبه در يك ساعت نباشيد. چنين انتظاري از من نداشته باشيد. مي‌آيم كه ببينم و كار كنم. براي كار كردن مي‌آيم و اميدوارم زماني نيز كه به استان‌ها مي‌آيم بدون هياهو و بدون سروصدا بيايم، آرام براي كار كردن بيايم و براي تبليغات انتخاباتي نخواهم آمد.

كروبي تاكيد كرد: همه مشكلات را پي‌گيري مي‌كنيم. چنانچه پذيرفتيد و من در انتخابات ـ كه ان‌شاءالله انتخاباتي آزاد است ـ راي بياورم در خدمت‌تان هستم و اگر راي نياورم نيز مطمئن باشيد به عنوان فرزند امام(ره) و فرزند اين سرزمين و فرزند ايران تا روزي كه حيات داشته باشم، نامي دارم و نشاني و حزبي و شهرتي و دوستاني داريم و از همه اين‌ها براي خدمت به شما مردم بزرگوار و شريف استفاده مي‌كنم.

وي گفت: در رابطه با ورزش، جوان‌ها، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و خانم‌ها تلاش مي‌كنم و مطمئن باشيد سهم خانم‌ها در مشاركت كارها بيش از اين خواهد بود و مسووليت‌هاي بومي را به دست افراد صادق و مومن و وفادار تقويت مي‌كنيم.

وي افزود: براي حل مشكل آب منطقه كار مي‌كنم، براي زمين و اشتغال كار مي‌كنم ولي اگر گوجه نداشتيد نمي‌گويم بياييد درب خانه ما گوجه بخريد. سيب زميني هم توزيع نمي‌كنم.

دبيركل حزب اعتماد ملي با حضور در مزار شهداي اصفهان نيز گفت: ما برنامه‌هايي مثل سهام نفت و حقوق شهروندي داريم و براي اجراي آن‌ها از نيروهاي مجرب و كاردان استفاده خواهيم كرد.

كروبي كه روز چهارشنبه به اصفهان سفر كرده است، هم‌چنين اظهار كرد: ما آماده مناظره با رقبا هستيم و دعوت به نقد مي‌كنيم.

وي ادامه داد: اگر از شرايط موجود ناراضي هستيم با حضور در عرصه انتخابات بايد در جهت تغيير اين شرايط تلاش كنيم.

وي مردم را به انتخابي آگاهانه دعوت و تاكيد كرد: مردم بايد با آگاهي از برنامه‌هاي كانديداها شناخت پيدا كنند و در اين شرايط در راستاي اهداف جمهوري اسلامي ايران و امام خميني(ره) حركت كنند.

دبيركل حزب اعتماد ملي با اشاره به نقش شخصيت‌هاي تاريخي از جمله سيدجمال الدين اسدآبادي و ساير روشنفكران و آزادي‌خواهاني كه برعليه ظلم و استبداد قيام كردند، ادامه داد: مبارزاني چون سردار اسدبختياري و ستارخان و باقرخان و همراهان‌شان نيز از جمله كساني هستند كه از اصفهان و تبريز به تهران آمدند تا در جهت تغيير شرايط آن دوران تلاش كنند.

وي هم‌چنين با اشاره به سوابق مبارزاتي خود در دوران انقلاب اسلامي يادآور شد: امام(ره) از من به عنوان يك طلبه جوان تجليل مي‌كردند و در جايي نيز به علما و خبرگان گفتند كه «كروبي از نيروهايي است كه هم از ساواك كتك خورده و هم از نيروهاي خودي». ايشان با چنين اظهاراتي مي‌خواستند اين فرزند ناچيز انقلاب ريشه‌دار بماند و بر نسل جوان است كه واقعيت تاريخ را منعكس كند.

وي سپس بر سر مزار صمصام از سران بزرگ بختياري، علي‌مردان خان از آزادي خواهان و مبارزان دوران رضا شاه و داراب افسر حضور پيدا كرد.

كروبي ضمن اداي احترام به مقام شامخ شهداي گمنام از تكيه حكيم ميرفندرسكي سردار اسد بختياري نيز ديدار كرد.

وي هم‌چنين با حضور در محل اقامت آيت‌الله طباطبايي، امام جمعه اصفهان و نماينده مقام معظم رهبري در اين استان، ديدار و گفت‌وگو کرد.

وي با حضور در منزل آيت‌الله طاهري اصفهاني با وي نيز ديدار و گفت‌وگو کرد.

دبيركل حزب اعتماد ملي با حضور در بيت آيت‌الله مظاهري نيز با وي ديدار و گفت‌وگو کرد و در ابتداي اين ديدار با اشاره به سوابق و شخصيت آيت‌الله مظاهري گفت: آيت‌الله مظاهري از شاگردان حضرت امام و آيت‌الله بروجردي بوده‌اند و به انديشه‌هاي امام پايبند بوده و عشق مي‌ورزيدند.

وي افزود: من از شما درخواستي دارم و آن اين‌که دعا کنيد در مسيري که از 48 سال پيش با مبارزه حضرت امام (ره) آغاز شده، وفادار بمانيم و لحظه‌اي از انقلاب جدا نشويم.

مظاهري نيز در ادامه با اشاره به سخنان مهدي کروبي گفت: از افتخارات آقاي کروبي اين بوده است که همواره به آرمان هاي امام و نظام وفادار بوده اند. من از 40 سال پيش با ايشان در تماس بوده ام و آقاي کروبي از شاگردان خوب و ياران باوفاي امام اند. وي افزود: آقاي کروبي هميشه در عرصه حضور داشته و براي سربلندي هاي نظام جمهوري اسلامي ايران تلاش کرده است. وي در ادامه با اشاره به انتخابات پيش رو گفت: از آقاي کروبي تعريف کنيد و اگر مي خواهيد به ايشان راي بدهيد.

من اميدوارم در انتخاباتي که پيش رو داريم، مردم حضوري پرشور داشته باشند و تمامي نيروها، اعم از چپ و راست و دولتي و غيردولتي براي برگزاري انتخاباتي پرشور و آزاد و رقابتي تلاش کنند. وي با اشاره به حضور مهدي کروبي در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري گفت: آقاي کروبي همواره در همه صحنه ها حضور داشتند و در اين انتخابات نيز ايشان حضور دارند. هواداران ايشان بايد او را ياري کنند و مخالفان و منتقدانشان به تخريب ايشان نپردازند.

حضرت امام نيز همواره بر پرهيز از تخريب در عرصه انتخابات تاکيد داشتند. وي با اشاره به تخريب برخي از چهره هاي نظام از سوي روزنامه ها گفت: روزنامه ها مطالب عجيبي را منتشر مي کنند. نظام با اين چيزها به جايي نمي رسد. موفقيت نظام به خاطر تلاش ها و ويژگي ياران امام است. بنابراين هرچه مي خواهيد از امتيازات آقاي کروبي تعريف کنيد، ولي از تخريب بپرهيزيد.

مهدي کروبي در برابر سخنان آيت الله مظاهري گفت: من همواره به هواداران خود گفته ام که از تخريب ديگران بپرهيزند و تنها به تبليغ کانديداي خود بپردازند. وي تاکيد کرد: ما هرگز تخريب نمي کنيم بلکه نقاط ضعف و قوت را بيان مي کنيم و انتقاد منصفانه مي پردازيم و اشکالات برنامه ها و عملکردها را بيان مي کنيم. وي با اشاره به عملکرد دولت نهم گفت: دوستي که رياست جمهوري کشور در اين چهار سال در اختيارش بوده است، عملکرد مناسبي نداشته و بايد پاسخگوي وضعيت فعلي باشد.

مهدي کروبي همچنين با اشاره به سوابق محمدرضا عباسي فرد نايب رئيس خبرگان سوم که در اين ديدار حضور داشت، گفت: آقاي عباسي فرد از جمله خدمتگذاران اين نظام بوده که در عرصه انتخابات اخير مورد لطف و توجه برخي از آقايان قرار گرفته و ردصلاحيت شده اند. در برابر صحبت هاي کروبي، آيت الله مظاهري با بيان اينکه شناخت کاملي از آقاي عباسي فرد دارد، گفت: آقاي عباسي فرد فردي پرمحتوا مي باشد و بارها مطالب مفيدي در مجلس خبرگان مطرح کرده ام.

محمدرضا عباسي فرد نيز در اين ديدار با اشاره به ردصلاحيت خود گفت: ردصلاحيت من خير و برکاتي داشته است. چراکه با ردصلاحيت بنده، دوستاني که در دوره هاي قبلي ردصلاحيت شده بودند، تسلاي خاطر پيدا کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.